Buat Tatapan seseorang yang banyak membantu dalam hidupku.
Cabaran hidup yang sentiasa mencabar..... bukan senang nak membahagiakan orang yang kita sayang dan bukan susah untuk kita melaksanakannya. HIDUP mesti diteruskan walaupun kita tahu masanya hampir tiba.
Abang...., terima kasih di atas bimbinganmu... tapi mampukah aku membahagiakan serta mengembirakan dirimu buat kali terakhir.
Terima kasih bang. Akan ku kenang jasa-jasa serta nasihat darimu.

07 November, 2008

Selamat Tinggal

Hai SAHABAT!
Lupakan aku
Tinggalkan aku
Pergi jauh dariku
Usah kau tambahkan lagi duka
Yang kian bernanah di hatiku
Tak tertanggung lagi rasanya
Sakitku ini
Aku ibarat ada dalam tiada
Hadirku tak beri makna
Kita jauh walaupun dekat
Kita terpisah walaupun hampir
Jalinan kita kian longgar simpulannya
Kemesraan kita kian hilang serinya
Usah pedulikan aku
Pandailah aku membawa diri
Biarlah ku cari ketenanganku sendiri
Cuma satu yang ku pinta
Sematkan di ingatan
yang kita pernah bersama
SELAMAT TINGGAL...

No comments: